Tommy Maintenance Support
Als het om het welzijn van uw gasten gaat, wilt u niets vergeten. Een vergeten klacht, melding of opmerking van uw gast wordt nu vaak ergens opgeschreven en het kan dan zomaar gebeuren dat dit ergens onderop een stapel belandt of zelfs in de prullenbak. Niets is echter zo vervelend voor uw gast als er niet op een melding wordt gereageerd en er niet op tijd actie wordt ondernomen. Daarom hebben wij Maintenance Support voor u ontwikkeld: hét facility management systeem speciaal voor de recreatiebranche!
Voordelen Tommy Maintenance Support
Tommy Maintenance Support is de perfecte oplossing voor de recreatiebranche om zo efficiënt en eenvoudig als het maar kan, alle facilitaire ongemakken te herkennen, registreren en te verhelpen. Maintenance Support is een softwarepakket met veel mogelijkheden en voordelen:
- Makkelijk en snel meldingen en werkorders maken;
- Meldingen toewijzen aan de juiste persoon, afdeling of zelfs derden;
- De prioriteit van de melding instellen;
- Op elk moment een overzicht van de status van de melding
- Belang van transparantie en doorbelasting aan de eigenaren;
- Lange termijn planning maken;
- Duidelijk sturing geven op basis van prioriteiten;
- Direct inzicht in meldingen en historie (per object)
Navigeren binnen Tommy Maintenance Support
Tommy Maintenance Support is praktisch en gebruiksvriendelijk gemaakt, zodat u snel en efficiënt te werk kan gaan. Het beginscherm brengt u naar het dashboard. Hier kunt u bijvoorbeeld gebruikmaken van de zoekfunctie om direct naar specifieke meldingen te gaan.
Daarnaast bevinden zich aan de linkerkant alle hoofdmenu's waar u naartoe kunt navigeren. Hier kunt u binnen één klik een overzicht krijgen van de meldingen, bekijken welke werkorders er momenteel actief zijn en bijvoorbeeld medewerkers toevoegen, om enkele voorbeelden te noemen. Het is afhankelijk van de autorisatie die aan uw account is gekoppeld welke hoofdmenu’s voor u zichtbaar zijn. Dit menu kan bij instellingen worden uitgeklapt, voor extra opties die van pas kunnen komen, zoals mailtemplates.
Meldingen in Tommy Maintenance Support
Bij het hoofdmenu Meldingen ziet u een duidelijk overzicht met alle meldingen. Maak gebruik van verschillende filters, voeg meldingen toe, bewerk meldingen, of verwijder ze van de lijst. In één oogopslag ziet u alle informatie over de meldingen, zoals de datum, prioriteit en uitvoerder. Bovenaan het overzicht kunt u filters plaatsen. Dit maakt het gemakkelijk om een selectie van de meldingen te zien.
Verder kunt u ook herhaalmeldingen aanmaken om terugkerende werkzaamheden aan te passen. Denk bijvoorbeeld aan een grote schoonmaak, legionellacontrole, controle van speeltoestellen, vuilniszakken legen en meterstanden opnemen.
Tarieven
Bij Maintenance Support investeert u per locatie. Zo heeft u altijd een eerlijke prijs voor uw abonnement en betaalt u nooit teveel. De tarieven voor het pakket zijn als volgt:
Locaties | Per maand* |
tot en met 100 | € 50,00 |
101-200 | € 60,00 |
201-300 | € 75,00 |
301-400 | € 90,00 |
401-600 | € 120,00 |
>600 | Op aanvraag |
Koppeling met Tommy Booking Support
Voor een optimaal resultaat is Maintenance Support ook te koppelen met Tommy Booking Support. Dit heeft verschillende voordelen:
- Op één plaats de aanmaak en het onderhoud van accommodaties, locaties, eigenaren(contracten) en (facturatie)artikelen.
- Facturatie van uw eigenaren middels een export naar Tommy waardoor u deze administratie centraliseert op één punt.
Module koppeling Tommy 2-weg: € 45,00 per maand*
* Bovenstaande tarieven zijn exclusief BTW en opstartkosten.
Uw abonnement factureren wij per jaar. Voor het jaarbedrag dient u de maandelijkse investering met 12 te vermenigvuldigen.