Self check-in voor uw gasten met de Tommy Boekingszuil

Ontdek nu dé manier om uw gasten buiten de openingstijden van uw receptie of bij drukte direct te laten boeken, betalen én in te checken. Zonder dat u er zelf maar iets voor hoeft te doen (of te laten). 

Het gemak van de boekingszuil

* Bespaar op inzet van uw medewerkers buiten openingstijden
Meer aankomsten doordat u tóch 24/7 'geopend' en toegankelijk bent
Gemak: uw gasten checken zelf in (ook handig bij drukte op de receptie)
Fijn dat uw gasten ook zelf direct kunnen betalen, dus ook achteraf geen handling meer op de receptie
Nog meer plezier in uw vak: geen tijd kwijt met check-in, wél tijd voor een extra praatje :-)

Heeft u ook belangstelling voor de boekingszuil? Neemt dan contact met ons op via:

Telefoon: 0318-495888 / E-mail: info@tommybookingsupport.nl

 

Wat heeft u nodig?

Voor de werking van de boekingszuil, heeft u een aantal zaken nodig:

  1. Uiteraard: een zuil / buitenscherm met Windows en Internetaansluiting (vraag ons gerust naar de mogelijkheden!)
  2. Kentekenherkenning (incheck/inrijden gebeurt op basis van invoer kenteken)
  3. Paper-free check-in (er worden geen bonnetjes geprint, alles wordt per mail bevestigd naar uw gast)
  4. Aansluiting bij Pay.nl (online betalingen worden via Pay.nl afgehandeld)

Wat kost het?

  1. Module Tommy Boekingszuil: € 150,- per maand
  2. Module Tommy Services & koppeling kentekenherkenning: € 35,- per maand
  3. Module Online betalen: € 10,- per maand
  4. Inbouw pinautomaat van Pay.nl: € 1049,-
  5. Kosten per transactie: € 0,06 en abonnement Pay.nl: € 15,- per maand
  6. Eénmalige inrichting en oplevering: € 1.495,-

(exclusief BTW en exclusief internetzuil)

Kunnen we u helpen?

Ervaar zelf het gemak, check wat er allemaal kan, ontdek hoe u efficienter kunt werken of meer omzet en online boekingen kunt genereren!

Doe het direct!

Laat uw gegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op!