
Koppeling Keyplan
Sinds dit voorjaar is de koppeling tussen Tommy en Keyplan live. Ideaal als u graag nog meer overzicht wilt houden in de werkzaamheden voor uw housekeeping en technische dienst.
April: de start van het seizoen! De start van deze maand is bijna net zo belangrijk als de data van Hemelvaart en Pinksteren. Begin april moeten eigenlijk alle voorbereidingen voor het nieuwe kampeerseizoen achter de rug zijn.
Dat geldt ook voor uw online reserveringssysteem. Daarom zetten wij de belangrijkste voorbereidingen nog even voor u op een rijtje!
Nieuwe medewerkers worden vaak door uzelf of door andere medewerkers ingewerkt. Prima natuurlijk, maar toch is het handig uw nieuwe medewerkers onze E-Learning voor de basiscursus te laten volgen. Dan weet u zeker dat alle belangrijke onderwerpen aan bod zijn gekomen. Klik hier voor deze leuke online training!
Daarnaast hebben we natuurlijk onze volledige ‘Tommy-Wiki’ beschikbaar waarin alle informatie over het gebruik van Tommy terug te vinden is.
U kunt bij ons ook een privécursus volgen. Deze cursus is volledig op maat voor uw bedrijf en wordt gegeven in ons cursuslokaal in Veenendaal. Kosten zijn € 95,00 per uur excl. BTW. Maximale deelname: 6 personen.
Wist u dat wij ook pinterminals en kassaoplossingen kunnen leveren? Meer informatie vindt u op deze pagina. De pinterminals leveren wij via Pay.nl.
De pinterminal wordt gekoppeld aan Tommy. U hoeft dus nooit meer een bedrag op de pinterminal in te toetsen.Betalingen worden direct in Tommy verwerkt en worden via uw Pay.nl contract uitbetaald. Handig en overzichtelijk dus.
Als u in een pinterminal en/of kassasysteem geïnteresseerd bent kunt u contact opnemen met onze servicedesk.
Weet u zeker dat de teksten in uw templates nog kloppen? Kijk met name eens naar de aankomst- en vertreknotificaties. Daarin staan vaak nog teksten die betrekking hebben op het voorgaande seizoen.
Ook een controle van de templates van Reserveringsbevestigingen en facturen kan geen kwaad.
U kunt de templates terugvinden bij Management-Bedrijfsgegevens-Templates.
Als u ook parkregels of andere belangrijke documentatie meestuurt bij de reserveringsbevestigingen en/of aankomstnotificaties, controleer dan of deze nog actueel zijn. U kunt ze vervangen in het basisbestand Accommodaties, onder de tab ‘Bijlagen’.
We zien tijdens het voorseizoen de slagboom nog wel eens open staan. Handig om bijvoorbeeld werkverkeer door te kunnen laten. Maar, weet u zeker dat de installatie op 1 april goed functioneert?
Doe daarom ruim op tijd een controle. Controleer of de detectielussen hun werk nog doen, controleer of de pasjesprinter goed werkt, (heeft u voldoende bonrollen in huis?) controleer of de paslezers werken. Maak ook een paar testboekingen in Tommy zodat u de afgedrukte pasjes kunt uitproberen.
Hetzelfde geldt natuurlijk voor kentekentoegang en andere toegangssystemen, bijvoorbeeld bij het sanitair, het zwembad en de binnenspeeltuin.
In het basisbestand Accommodaties kunt u aangeven wanneer welke verkoopkanalen van toepassing zijn.
Controleer de geldigheid en pas, waar nodig, de Vanaf en Tot/Met datum aan.
Zorg er dan voor dat alle meters via Tommyservices gekoppeld zijn aan de correcte locaties!
Als u nieuwe locaties heeft aangelegd kan het gebeuren dat de bijbehorende meters nog niet in Tommy actief zijn. Dat kunt u controleren door in Overzichten-Meterstanden bij de betreffende locatie de meterstatus op te vragen.
Als er nog meters gekoppeld moeten worden, kunt u de locatienummers en metergegevens aan onze servicedesk doorgeven, wij plannen de werkzaamheden dan in.
Wilt u zo aan het begin van het seizoen nog een leuke actie voor uw gasten starten? Tommy biedt daarin veel mogelijkheden. Zo kunt u gasten een e-mail sturen met daarin een actiecode, of u kunt nog een automatische korting laten toekennen, zoals een vroegboekkorting, een 7=6 korting of een korting bij langer verblijf.
Informatie over het instellen van kortingen en actiecodes vindt u in dit artikel. Natuurlijk kunnen wij de gewenste kortingen ook voor u aanmaken. Hiervoor hanteren we een uurtarief van € 95,00 exclusief BTW met een minimum van 15 minuten.
Heeft u behoefte aan een uitgebreidere afspraak met een van onze consultants bij u op locatie of via Teams? Ook dat is mogelijk. Wij nemen dan graag al uw punten met u door. U kunt hiervoor contact opnemen via onze servicedesk. Ook hier hanteren wij een uurtarief van € 95,00 exclusief BTW. Bij een afspraak op locatie geldt een minimum van 4 uur.
Het Tommy-team wenst u een heel goed seizoen toe!
Sinds dit voorjaar is de koppeling tussen Tommy en Keyplan live. Ideaal als u graag nog meer overzicht wilt houden in de werkzaamheden voor uw housekeeping en technische dienst.
Kunnen we u helpen?
Ervaar zelf het gemak, check wat er allemaal kan, ontdek hoe u efficienter kunt werken of meer omzet en online boekingen kunt genereren!
Laat uw gegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op!