Menu

Nieuwe Servicedesk Manager

Geplaatst: 19-04-2021

Alle posts

De afgelopen jaren is het aantal klanten sterk gegroeid en daarmee ook het aantal vragen aan de servicedesk. Om u nog beter van dienst te zijn zal Judith de servicedesk coördineren en aansturen zodat we u nog sneller kunnen helpen.  Ze stelt zich graag aan u voor:

Ik ben Judith Fraser en op 19 april begonnen als Servicedesk Manager bij Tommy. Ik kom oorspronkelijk uit Schotland maar woon al heel lang in Veenendaal met mijn gezin. We hebben twee kinderen die op de middelbare school zitten. In mijn vrije tijd wandel ik graag en plan graag leuke uitstapjes voor het weekend.

De afgelopen 20 jaar was ik werkzaam voor een groot internationaal Hospitality IT bedrijf in diverse functies: Trainer, Consultant, Product Manager en Support Manager voor een wereldwijd hotelreserveringssysteem (PMS).

Bij Tommy ga ik de servicedesk activiteiten stroomlijnen zodat er meer tijd vrijkomt voor consultants om contact te hebben met klanten en de servicedesk vragen sneller kan beantwoorden. 

Tegelijkertijd zal ik tijd besteden aan het overdragen van de interne kennis bij Tommy. Met name van onze ontwikkelingsafdeling naar de consultants toe, zeer belangrijk wanneer we bijvoorbeeld software updates plannen.

Mocht u vragen hebben dan kunt u mij bereiken via judith@tommybookingsupport.nl / 0318-495888.

16-03-2021

Coronavirus

Naar aanleiding van de maatregelen die er gelden ter bestrijding van de uitbreiding van het Corona-virus, hebben wij onze werkwijze verscherpt. 

Kunnen we u helpen?

Ervaar zelf het gemak, check wat er allemaal kan, ontdek hoe u efficienter kunt werken of meer omzet en online boekingen kunt genereren!

Doe het gelijk!

Laat uw gegevens achter, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op!